Monday, May 30, 2011

2011 – BAHAGIAN 1

kem Bina 1Malaysia


Dari laptop muzammer (http://www.facebook.com/profile.php?id=100000567591507), aku menulis nukilan tahun 2011, dan masih belum terlambat mengucapkan salam tahun baru, wish u all the best, tebaik dari ladang fikiran semua.
“ingat ya insan cemerlang datang dari akal yang waras, badan yang sihat, ingat tu kawan-kawan”
Tahun 2010 ditutup cemerlang dengan kemenangan Malaysia mengalahkan Indonesial dalam Piala Suzuki AFF, dan KFCM cemerlang (ur girl become popular immediately)
Tahun 2011 bemula cemerlang dalam kamus aku, no traffic jam along the journey from Kampong Gertak Serong (Bend Bridge Village) to Shah Alam. Walaupun begitu, ada yang terbabas sepanjang jalan, dengan Hilux, Wira, dan 2 motor kapcai bertembung dan tersadai pada 30hb Disember 2010. Hilux yang masuk longkang pun ada.
Hujung minggu pertama, aku dapat “invitation” untuk menyertai rombongan ke Pulau Pangkor, anjuran Persatuan HURES FBM UiTM Shah Alam. 3bintang dari 5bintang keseluruhan. Penginapan dan hidangan masa lapar resort Raudhiah @ Raudhah Camp kurang memuaskan, tetapi yang bestnye, ada part yang best, time snokeling, tapi RAHSIA! hahaha. dan, selepas pulang tu, kami “the HURESSIAN” become more closer each other, with get sisters, kak Syafa, kak Nab, bambam… hahahaha.
then, i get buy my BB!!!!!!! love u so much BB
Seminggu kemudian, Persatuan HURES sekali lagi, dengan kerjasama persatuan-persatuan lain dalam FBM (ringkasan bagi Faculty of Business Management) mengadakan program Anak Angkat-BINA 1MALAYSIA di Tanjung Karang, dan aku ganti tempat peserta lain, hahahaha. Melalui program ni, aku kenal lagi ramai kawan-kawan lain kursus dengan aku, ada marketing, finance, insurance, IBro. Dan yang paling seronok, aku dapat keluarga angkat, baik! aku paling bongsu ok! jangan cemburu buta.

Jadi, berhentilah dulu nukilan aku disini, 
p/s: take care all.

No comments:

Post a Comment